Wednesday, June 30, 2010

Wrangler Cannes'tan 5 Ödülle Döndü...

Wrangler Cannes'da son kampanyası "Red" ile 5 büyük ödül birden kazandı....
İkonik denim markası Wrangler, web ve reklam sektöründeki başarısını "Cannes Lions"ta bir kez daha ispatladı....

Wrangler’ın sınırları zorlayan yüksek enerjili son reklam kampanyası ‘Red’
kırmızı sularla ya da kıpkırmızı tozlarla çevrilmiş kadın ve erkeklerin vahşiliklerine ve doğayla birleştirilmiş ruhlarından çıkan ateş ve toprak ikilisine gönderme yapıyor...
Bir diğer ödül ise Wrangler Blue Bell web sitesi'ne New York'tan geldi...
New York'ta gerçekleşen üç etkinlikte 4 ödül birden alan Wrangler'ın en önemli başarısı, Clio interaktif ödüllerinde artistik teknik dalında "Silver" ödülünü hak kazanması oldu....

Wrangler'ın web sitesinde modelleri giydirip giydirip, soyma eğlencesine nail olmak ise Wrangler severlerin ödülü oluyor... :))))

Sunday, June 27, 2010

Aysegul Satıyooor Dolabımdan Yeni Çıkanlar


Ayrıntılar ve daha fazlası için tık tık .....

Friday, June 25, 2010

R.I.P MJ....

Like A CometBlazing
'Cross The Evening Sky
Gone Too Soon

Like A RainbowF
ading In The Twinkling Of An Eye
Gone Too Soon

Shiny And Sparkly
And Splendidly Bright
Here One Day
Gone One Night

Like The Loss Of Sunlight
On A Cloudy Afternoon
Gone Too Soon

Like A Castle
Built Upon A Sandy Beach
Gone Too Soon

Like A Perfect Flower
That Is Just Beyond Your Reach
Gone Too Soon

Born To Amuse, To Inspire, To Delight
Here One Day
Gone One Night

Like A Sunset
Dying With The Rising Of The Moon
Gone Too Soon

Gone Too Soon

25.06.2009 Union Square in NYC

Thursday, June 17, 2010

One Love Festival Yolcusu Kalmasın...

StilDirektörü Efes Pisen One Love Festivaline 4 adet tek kişilik bilet veriyooooorrrr....
Şartlar ve katılım koşulları için buyrun buradan yakın dünya tatlısı Eda ve Ömer'i ile festival alanında tanışma şansını yakalayın....

Sunday, June 13, 2010

Bebek (Ayakkabı) Şenliği....

Bebek Şenliği Benim Ayakkabı Şenliğim Oldu...


Şenlikli Bebek Şenliği...


İlk uğradığım stand Billur'un Standı oldu veee ne yapıldı... Ev yapımı muffin yenilip, el yapımı bonbonlar denendi denendi karar verilemedi....
Sonra da Billur'cuummmm seçtiğim anahtarlığıma son rötuşlarını atmaya başladı... Ne mi yapıyor tabii ki Styleboom'un bileziğinde ki topuklu ayakkabıyı kıskandığım için twitter kuşumun yanına aynısından takıyor :))
Anahtarlık bonbonumu anneciğim aldı Billur çantama yerleştirdi ki ikisine de kucak kucak öpücükler... Hem ben de zaten bu güzelliği anahtara takıp kullanmaya kıyamazdım, artık çanta çanta gezecek her seferinde BiuFactory'nin kulakları çınlayacak... Kolyeler, Küpeler, Broşlar daha bir sürü bonbon için tık tık tık.....
Deniz Berdan ve süppeerrr skinny muffinleri :)) Süper kibar, süper düşünceli bir sürü şey yazıldı, çizildi bile zaten fazla bir şeye gerek yok DenizBerdan hakkında ve tabii ki SkinnyCook ikinci blogu annemden sonra sıkılmadan okuyup hatta okumadan bilgisayarı önüme alıp ocağın, fırının başına geçtiğim tarif biterken de yemeğin bittiği tek yemek tarifleri blogu oldu.... Muffinler nasılmıydı diye sormaya gerek yok sanırım tabii ki pazar kahvaltısının üzerine yenebilecek en hafif ve de en güzel tatlıydı hatta süt olsa da yanında devirsek diye düşünmedim değil.... İlk fırsatta evde yapılacak, ofise getirilecek ve aralarda atıştırmalık sindirilecek... "offnegiysem" ise tabii ki biliyorsunuzdur ama bir de benden duyun istedim li malum epeydir böyle post yazmıyordum her bişeyi yazayım istiyorum.... neydi "off ne giysem" Billur'un hergün giyip giyip çıkardıklarını fotoğrafladığı blogu.... Bisküvisini de süte batırıp batırıp yedik oohhh misss :)) Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği 'nin standına uğramadan Bebek Şenliği turumu tamamlayamazdım tabii ki... Annemde bende kendimizi bir anda standın önünde dernek yararına satılan magnet ve kolyelerin önünde bulduk... Ünzile Bebek magnetleri, ceplerinde ki kurşun kalemle tek kelime etmeden pek çok şeyi anlatmaya yetiyor...

Bir adet Ünzile Bebek ve bir tane de çocukların yaptığı resimlerin magnet haline getirilmiş minyatürlerinden aldıktan sonra Bütün Ünzile'ler adına sevgili Türkan Saylan'ı anmadan yapamadık....

Wednesday, June 9, 2010

"10 Bloggers 10 Followers" Geri Sayım Başladııı

Düğün, dernek, parti, davet, işler herşey yavaş yavaş bitiyor veeee hem benim yüzümden hem de blogger-follower'ların görmek istedikleri blogger listelerini bana hala ulaştırmamış olmasından dolayı süreç düşündüğümden daha uzun sürdü ama kuyuya attığım taşın çıkmasını, çıkarılmasını gerçekten bekleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve çok mutlu oldum....
Bu yüzden ilgilenen, ilgilenemeyen, zaman bulan yada bulamayan herkese şimdilik teşekkür ediyorum ancaaakk ....

Son listelerinizi, isimlerinizi gerçekten takibe değer bulduğunuz, tanımak istediğiniz isimleri ve bloggerları bu hafta sonu Cuma gece yarısına kadar bekliyorum ve son listeye ulaşıyoruz... Yavaş yavaş şekillenmeye başlayan bloggerlar ve followerları ile bağlantıları kurmaya başlasam da tahmin edeceğiniz gibi bu süreç beklenenden daha uzun sürecek gibi görünüyor ancak her hafta bir blogger-follower buluşması ile karşınızda olacağız der sahneyi tekrar sizlere bırakırım bakalım neler olacak hep beraber göreceğiz :)

Friday, June 4, 2010

Sıla Evleniyor, Düğünümüz Vaarrr :)

FashionbySiu yani Sıla'cığımız evleniyor hepimiz orada olacağız ve eminim düğün postları 40 gün 40 gece sürecek bitmeyen ve bitmeyecek olan düğün eğlencesinden sağ salim çıkmayı başaran olursa tabi ... :))

Oğlan sizin Kız bizim demek isterdim ama öyle bir hal aldı ki bu düğün herkesi içine alıverdi... Başkasının düğünü olsaydı herkes bu kadar heyecanlanırmıydı bilemiyorum yada başkası olsa herkes bu kadar strese girermiydi herşey kusursuz olsun diye hiç! bilemiyorum... Ama bildiğim bir şey var ki Düğün Sıla'nın düğünü uppss pardon Sıla&Ediz'in :)) (kız tarafı olsun o kadar)
Sonuç tanıdığım bildiğim en özel insanlardan biri, en tatlı gelinlerden biri oluyor Sıla bu gece ve bütün şans meleklerini, bütün iyi dileklerimi yanında götürüyor
Sıla'nın an be an düğün hazırlıklarını takip etmek isteyenler
Sıla'nın Twitter'ından herşeyi görebilirler...

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails