Wednesday, July 15, 2009

On the set with Gerard Butler...




Bu hafta, bir süredir çekimleri devam eden, başrollerinde Jennifer Aniston ve Gerard Butler'in yer aldığı "The Bounty" adlı filmin çekimlerine konuk olduk... diye başlamak isterdim cümleme ama iki gün önce NY Post'ta çıkan bu fotoğrafların ardından çekimin yapıldığı sokaktan alalede bir şekilde geçivermek fena olmadı gerçekten... Yaz dönemi bir sürü dizi ve film setine rastlamak mümkün aslında sokaklarda NY'ta ama şansa şans işte... bir kaç dizi çekimi ve bir iki oyuncu daha var arşivde onları da paylaşırım mutlaka yakınlarda...


Bakın kim aynı gömleği giyiyor diyeceğim ama bana mı öle geldi ya da ne önemi var zaten yaw adam kahvesini içiyor falan işte öle bize de yoldan geçerken eğlence çıktı ...


Fotoğrafları gerçekten uzaktan ve de kocaman, siyah korumaların korkusundan ancak bu kadar çekebildim ama çıplak gözle daha yakın, daha net ve de daha
seksiydi kendileri... Butler'in etkisimidir, meslek etkisimidir bilemedim ama şartları ve de sabırları baya zorladım sanırım :))












Sevgili güvenlikçi abi o kadar laf etmemiş gibi set toplanırken geldi yanımıza oturdu bide merdivenlerde... e bizde bir şey demedik şimdi ne diceksin :))

P.S: Gerard Butler ve filmleri için: http://www.imdb.com/name/nm0124930/

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails