Wednesday, December 2, 2009

Karla ile Betty'nin Ayakkabıları

Siz hala Jane yani SeaofShoes diyorsanız eğer ben bu kıza gün geçtikçe sinir olmaya başladıgimi hemen belirteyim... Kıskandığım için mi sinir oluyorum hayır sadece annesinin sırtından meşhur olup, dünyayı gezip, para kazanıp ayağında binlerce dolarlık ayakkabılarla poz verirken sanki onları 5-10dolara almış gibi yapmasından sinir oluyorum... Hatta ve hatta sıradan bir genç kız gibi davranırken her geçen gün daha da zayıflamasından, saçının, başının rengini değiştirmesinden ve markalara koleksiyonlar hazırlayıp onlar için modellik yaparken sanki evde eğlenerek fotoğraflar çekmişte koymuş gibi yapmasından sinir oluyorum... bir de duymayan varmıdır bilmiyorum Tiva denen bücürük var ki ona olan gıcıklığımın sebeplerini başka bir postta paylaşacağım... Aslında herkes ve hepimiz aynı şey için buralarda saatlerimizi geçirip, kafa patlatıp birşeyler yaratmaya ve yapmaya çalışıyoruz ama şimdilik ben sinirim işte herşeye....Şimdi tüm bunların bu postla hiçbir alakası yok aslında ben kendime sinir olmuşum ona buna çatmışım ama doğrudur da bir nebze bu düşünceler ama gerçek şudur ki ben taraf tutmaktaymışım.... Ve de en sevdiğim ve de en güzel blogger olan Betty'nin yani LeBlogdeBetty'nin ve de Karla'nın yani Karla'sCloset'in en sevdiğim ayakkabılarını şimdi farkettim ki!! farkında olmadan toparlamışım geçen zaman içerisinde... Ve karar verdim ki bunları ara ara paylaşmak lazım.... siz de benim gibi saçmalayın böle işlere kalkışmayın, açın açın buradan hepsine birden bakıverin diye:))

4 comments:

kelebek diyeti said...

aynen katılıyorum. hatta nasıl oluyorda bunu başarabiliyorlar anlamıyorum :S

zui said...

kesinlikle katılıyorum. ayrıca o tavi nedir yani saçma sapan şeyler giyiniyor. karla'ya bayılmaktayım ama:]

MODA CADISI said...

Jane'den çok hazzetmediğimi ben de yazmıştım, o kat kat kendine ve yaşına yakışmayan kıyafetlerini hiç sevmiyorum, 17 yaşında ve hayatı oldukça kolay, tüm o ayakkabılara da kendi çabasıyla ulasmadığı için fazla takdir edemiyorum, sonuçta onları alabilme gücü olmasaydı blogunun bu kadar ilgi çekeceğini de düşünmüyorum ama tabi ki ayakkabılarının çoğunu beğeniyorum.

Tavi'de beni çoğunlukla cüce yaşlı kadın görüntüsüyle korkutuyor,komik, yaşıtlarından farklı ama tarz sahibi değil bana göre :))

aychulus said...

benimle aynı fıkırde olmanıza cok
sevındım gercekten bır an delırdım sanmıstım cunku:) madem dogru yoldayım o zaman Tavi hakkında ki cılgınca fıkırlerımı de yazabılırım rahatca sanırım...

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails