Sunday, May 9, 2010

Ayşegül Nerede Acabaaaaa :))

Bütün buluşmalar, görüşmeler ve soruşturmalardan sonra sıra geldi sorulara cevap vermeye...
Efendim kısa ve öz hala New York'ta mıyım?? Hayır!!! En azından şu an ve de bir süre için oralarda değil buralarda olacağım....Ama şimdilik NewYork ganimetleri ile dönüşümü resmileştirmiş oluyorum ki ilgili post yakında gelecektir....
Döndüğümde söylemem lazımmıydı, heyecanlarımı paylaşmalımıydım bilemedim.... Kararını ise hiç veremediğim için son zamanlarda azalan postlarım ile birlikte gelen nadir yazılarımın aralarından çıkan ipuçlarını yakalayanların mutlaka olduğunu düşünüyorum....
Çok olmadı zaten döneli ama blogcuğum NewYork yazı ve fotoğraflarının yanında artık Ayşegül'ün İstanbul maceralarıyla da devam edeceğe benziyor... Umarım etkisini ve de sevgisini kaybetmeyecektir yada kısa bir süre ulaşıma kapatabilirim buraları en azından dönene kadar henüz buna da karar vermiş değilim :))

7 comments:

une voguette said...

sen merak etme aysegulcum biz istanbul maceralarini da bekliyoruz :) bu sefer daha da heyecanli olacak bence!!

MaceraperesT said...

sakın kapatmaaaa.ben dönüp dönüp okuyorum:)
hoşgeldin bu arada:)

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu said...

Bence Istanbul'daki postlarına "Ayşegül Back in Istanbul" diye devam et. Kimse yadırgamaz ve güzel olur :)

Koray Caner said...

Sen NY'da iken ben yoktum, artık İstanbul maceraları yazacağız hiç merak etme :))

aysegul in ny said...

e o zmn bir sure beraber yapıcaz o maceraları :))

Sıla Yılmaz said...

ben dönüş tarihinden bile haberdardım :)

o değilde fotolara gözüm takıldı çok fena.. o pembe torbanın içindekiler mesela.. :)

Did Dans La Mode said...

Umarım hemen özlemezsin...Çünkü ben her dönüşümde pişman oluyorum, en uzun kaldığım zaman bile yetmedi bana :( Blogunu daha yeni keşfettim resmettiğin her karede kendimi buldum diyebilirim, süpersin :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails