Thursday, July 1, 2010

Havalı Demişler, Blogger Demişler, Sorular Sormuşlar

CaddeModa havalı blogger listesi yapmış ki o listeye beni de dahil etmiş hem de bu ara hiç havam(!) olmamasına rağmen yine de yüzümü güldürdü saolsun :))

Bir de sorular varmış cevaplanması gereken onları da cevapladık sonra da ben birilerini seçiyormuşum ama geç kalmış bir mim olduğu için bakın fotoğrafta kimler var onlar benim en havalılarım olsun hepsini de en torpilli tarafından en çok ben öpeyyyimm :) pict. taken by iconjane

EN ÇOK NERELERDEN ALIŞVERİŞ YAPARSIN?
Forever 21, H&M ve Bursa'nın muhteşem pazarları dışında nerede kenarda köşede ikinci elci, butikçi, çerçöp satan yer varsa oralardan :)

DOLABINDAKİ EN İT PARÇA HANGİSİ?
siyah blazer ve annemden kalma kırmızı güllü uzun etek...

KAÇ ÇİFT AYAKKABIN VAR?
Ne zamandan beri?? dün mü bugün mü:)

DOĞALLIK MI YOKSA KOKOŞLUK MU?
Yerine göre, bir doz tok karnına azı yetmez, fazlası zarara girer

EN ÇOK SEVDİĞİN VE BEGENDİĞİN TASARIMCI?
40 yıl önce yaşasaydım yada terzi amca kendine bir moda evi açmış olsaydı, en çok sevdiğim tasarımcı anneannemin tayyör ve pardesülerini diken terzisi olabilirmiş herbiri elle dikilmiş ve tasarım harikaları:)) bir de bu ara Tahari'lere çok elim gitmeye başladı ama "en" yapamadım bir türlü bu soru için:)

EN ÇOK KULLANDIĞIN AKSESUAR?
güneş gözlüğü ve yüzük

ÇANTANDA BULUNMASI GEREKEN 5 ŞEY?
nivea lipstick vişne:), ıslak mendil, kalem, parfüm, lastik toka

EN ÖNEMLİ GÜZELLİK ÖNERİN?
Güne başlarken ve yatarken mutlaka yüzünü temizleyip, nemlendirici sürmek ve bol bol gülümsemek... (çok mu klişe oldu ama enerji menerji valla güzel gösteriyor)

10 comments:

tuuced said...

http://tuucedadandi.blogspot.com/2010/06/ilk-mim.html benim sorularım da cevaplarım da ödülüm de burada :P

Duygu Fedakar said...

canım bayıldım cevaplarına tesekkür ederim cevapladıgın için:)

canDirekli said...

ben fotoda yokum ama ben de havalınım demi ayşegül :(

ikimiz said...

cevaplar süperr bayılldım hahah :D
blogunla daha çok güzel yerlere gelmen dileğiyle sevgiler banada beklerim
http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/

Serap said...

Bursa'nın pazarları konusunda kesinlikle katılıyorum. Bursa'da uzun yıllar yaşadım. Çok özlüyorum şimdi.

aysegul in ny said...

Can : sacmalama sen orda başköşedesin ahhaah şımartılan insan:))

aysegul in ny said...

İkimiz: çok teşekkür ederim iyi dileklerin için:)

serap: blogger çıkarması yapıcam ben Bursa'ya ztn terkos yalan hayat Bursa'da die :)

Stil Direktoru said...

anammmm ne güzel gündü ya ama sizlerle olmak daha güzeldi, kızım özledim ya gezmelerimizi öperim elin gavur memleketinden kocaman

*STYLEBOOM* said...

en havalisindan oper tesekkur ederim yine havali bir sekilde canim arkadasim:)

Koray Caner said...

Süper bir fotoğraf ama bu :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails