Friday, July 1, 2011

Geçen Haftanın Ardından...

Peace&Love :)
Aslında iki hafta gecikmeli oldu ama ben festivalden festivale koşarken, çimenlerde yuvarlanmaktan yorulurken bayaaa bir gerilerde kaldım... Telefonumda, fotoğraf makinemde, orda burda o kadar güzel fotoğraflar ve anılar birikmeye başladı ki nerelerden nasıl paylaşayım bilemiyorum....
Bu kareler geçen hafta Mehmet Turgut'un düzenlediği 46Dergisinin süper butik festivalinin son çıldırmalarıydı ki ben zaten Bursa'dan koşarak gelip ayağımın tozuyla alana daldım ve Oben Budak'ın süper sahne performansı ile geceyi noktaladım...
Sonraaaa Cihangir'de Jush varmış meğer süper Ermeni mutfağı süper mezeleri varmış, bir garip huzurlarda güzel muhabbetlerde rakılar içiliyormuş. Burayı da keşfetmiş olduk...
şimdi ben tembel bir blog yazarı oldum ya bunun da en büyük nedenlerinden biri tabii ki twitter ve pek sevdiğim tumblr ile anında fotoğraf ve yorumların paylaşılabiliyor olması.. Benim gibi bir çok blog yazarının da twitter'dan sonra yazılarını seyrekleştirdiğini görmemek mümkün değil. Onun için ben elimden geldiğince yazayım ama ne olmuş ne bitmiş bir twitter'dan aychulus adresinden bir de http://www.tumblr.com/tumblelog/aychulus ile bütün fotoğraflara ulaşabilirsiniz. Hatta muhabbet ederiz başka konulardan da hoşbeş yaparız.... sosyal medya sosyal medya diye diye herkes bir hallerde biz de madem her nimetinden faydalanalım değil mi:)

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails