Thursday, November 17, 2011

Erke(Gay)ler... ve Grindr Sorunsalı...




Grindr : "Find local gay, bi and curious guys for dating or friends for free onGrindr. Meet the men nearest you with GPS, location-based Grindr."


Yaklaşık iki hafta önce biraz eğlenmek, biraz hafiyelik yapmak e tabii biraz da meraktan "Grindr" adlı siteye üye oldum ve sahte bir hesap açtım. Grindr'ı bilen bilir bilmeyen yukardaki açıklamadan okusun zira anlatacak fazla birşey yok yada bilmeyenler bilmedikleriyle kalsın çok da mühim değil güzel bir hizmet sadece o kadar neyse... :)

.....Sadece eğlenmek, biraz dalga geçmek biraz da orada hesabı olduğunu bildiğim arkadaşlarımla farklı bir ortamda muhabbet etmekken amacım birden kırk yıl düşünsem asla aklıma gelmeyecek şeylerle karşılaşmaya başladım... Şaşkınlıktan küçük dilimi yuttuğum tekliflerden, eklenen fotoğraflara kadar herbiri tek tek makale konusu oldu benim için...
Bu konu hakkında yazmadan duramamamın sebebi ise cinsel bir seçim yada çok gelişmiş! ve çok anlayışlı! toplumumuzdan farklılaştırılan insanlara karşı bir duruş değildir tüm dünyada binlerce örneği olan herhangi bir chat sitesinden alınan eğlenceli ve farklı bir durumdur... :)

Öncelikle sitede kullandığım fotoğraf tabii ki ünlü bir aktörün fotoğrafı hatta o kadar saçma ki belli olmasa da dergiden telefonla baya tepeden telefonu tutmak suretiyle çekilmiş bir fotoğraf. Ama kimse mi farketmez bir allahın kulu tek bir kişi, "yawrucum sen fake hesapsın, ne işsin" demez. Kiminin selamına selamla karşılık verdim, kimiyle ingilizce muhabbetlere daldık kimine iş gezisindeyim dedim kimine burada çalışıyorum dönücem ülkeme dedim ama kimse sormadı... Neden çünkü amaç sadece anlık muhabbet yada tabii ki hedef sex!!! Ama asıl soru işareti ilk selamdan sonra gönderilen fotoğraflardan sonra başlıyor zira verilen selamın ardından sanırım adet böyle profil fotoğrafından farklı bir fotoğraf geliyor ki bu genelde kocaman kıllı bir bacak, göğüs, sırt hatta ...... (açıklamaya gerek var mı?) fotoğrafları geliyor. Zaten sitenin verdiği hizmet içerisinde konuştuğunuz kişiyle aranızdaki mesafeyi göstermesinin sebebi de bakalım ne kadar hızlı buluşacaksınız ve bir daha görüşmeyeceksiniz!! olacak.


Ama buraya kadar herşey normalken benim asıl sorum başka bir noktadan sonra başlıyor ki erkek-kadın birleştiren, buluşturan, seviştiren ve hatta evlendiren sitelerde de elbette bunlar olmuyor mu oluyor fakkaaaaattt her ne olursa olsun bir erkek bir kadınla flörtleşmek istese yada direkt sevişmek istese tercih edeceği ilk fotoğraf vücudunun belli bölgeleri mi olur acaba?? Yada kurduğu ilk cümle "aa dibimdesin nerde oturuyorsun" mu olur? Konuşmaya çalıştığı kadın fahişe bile olsa olaya direkt böyle mi girer??


Soruya cevap bulma faslında yaşanan fırtına da buradan başlıyor ki şöyle gelişiyor;

Benim gözümde erkek erkektir gay yada değil farketmez erkeklik denen şey kadında da vardır yeri geldiğinde ki azcık yol, yordam, usul ister ne bilim canım saygı falan ister işte... erkekler en çok askeri yatakhane muhabbetlerinde kendilerini özgür ve mutlu hisseder ya o muhabbetlerin de yarısı kadın üzerinedir zaten ... sevgili gay arkadaşlarımda acaba bu siteleri bir nevi yeşil donla oturulan yatakhane olarak mı kullanırlar yada agzından salyalar aka aka sevısme hikayelerini anlatan adamların içine hiçbir zaman tam olarak dahil olamamanın acısını mı cıkartıyorlar? bilemedim, bulamadım, soramadım:) ancak bildiğim birşey var ki insanlar renkli giyinen, farklı olan, farklı davranan, farklı yaşayan kadın, erkek, gay veya değil kim olursa olsun ne iş yaparsa yapsın nasıl yaşarsa yaşasın biz onları garipsedikçe onların dünyaları hep farklı ve "garip" kalmaya devam edecek...

Sonuç, üye olun siteye eğlenin, sosyalleşin, saçmalayanların ağzının payını verin hatta bu sitenin kadın-erkek karışık hadi kaynaşın diyen tarafı da cıkıyor cok yakında bakın bakalım o zaman neler olacak telefonların içlerinden çıkan bu kapalı kutu uygulamalarında :)

3 comments:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ said...

olaysın bunu buldun ya kızım buna benzer bir app üzerinde çalışıyoruz çaktırma .)

Anonymous said...

Its such as you learn my mind! You appear to grasp so much about this,
like you wrote the e-book in it or something.
I think that you could do with some % to pressure the message house a bit, but instead of that, that is excellent blog. A fantastic read. I will definitely be back.

Here is my web-site :: Mack Tactics Review

Anonymous said...

Its such as you learn my mind! You appear to grasp
so much about this, like you wrote the e-book in it or something.
I think that you could do with some % to pressure the message house a bit, but instead of that, that is excellent blog. A fantastic read. I will definitely be back.

Here is my blog post: Mack Tactics Review
my web site - Mack Tactics Review

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails