Monday, July 2, 2012

MONOFEST 2012 SOLAR BEACH


Yaz geldi festival mevsimi açıldı ki ben hiç festival insanı değilimdir, öyle sırtımda çanta çimenlerde, kumlarda, güneşin altında saatlerce müzik dinlemek falan oldum olası sevmem ama gittiğim zaman da hakkını veririm :)  Bu yıl "Pozitif Günler" ile bir Metronomy yaptım bir de festivallerden en cazip olanı Mono Festival'in tadını çıkardım. 
Öğlen saatlerinde vardığımız festival alanında vaktimizin büyük bir kısmını sahilde geçirdik zaten amaç dinlenmek, her şeyden uzakta dostlarla huzura ermekti sanırım değil mi. O kadar yorulmuş o kadar sıkılmışız ki hiçbirşey yapmadan öylece uzanıp anın tadını çıkarmak bile çok iyi geldi. 


Bu arada o kadar gittik elimiz boş dönmedik elbette veee Gogol Bordello, Metric, Battles, Oh Land, The Horrors, Com Truise, Night Slugs, Compa, Ruckspin, Commodo, Jack Sparrow ve sayamadığım kadar çok DJ perfromansını Solar Beach'te dinleme fırsatı bulduk. Benim favorim uzun zamandır canlı performansını beklediğim Oh Land oldu bayılıyorum bu kadına ve yaptığı müziğe yine kendine hayran bıraktı gitti :)

Türkiye’de müzik ve eğlenceye yön veren Pozitif Live, bu sene yepyeni bir festivali ayağımıza getirerek çok güzel bir işe imza attı umarım Radar Festival gibi ömrü kısa olmaz her sene daha da büyüyerek herkese örnek olacak bir festivalimiz olur... Bravo İstanbul’un görsel konsept ve tasarım katkılarıyla gerçekleşen Mono Festival’de müzik, sanat ve eğlence bir araya geldi, herkes özgürce eğlendi ve gelen herkes gerçek festival ruhuyla her anın tadını çıkardı. En güzeli de uzzuuuuun içki kuyruklarında doğan arkadaşlıklar oldu ki sır bu sebepten barların yetersiz kaldığı şikayetimi yapmıyor varsayabilirsiniz :) 


No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails