Friday, April 24, 2009

Go Home Yankees...


İki hafta önce 15 dolara bulup aldığımız biletlerimizin zamanı geldi ve salı günü Yankees maçına gittik.. Bilet fiyatları 4 dolar ile 1000(bin)dolar arasında değişiyor... Bizim oturduğumuz yer en tepenin en önü gibi bir şeydi ama beyzbolda hangi açıyla oturduğunuz önemli(imiş), ne kadar uzakta olduğunuz değil(miş)... Haa ama önlerde olup topu yakalama ihtimalini düşünenler için ters açıdan ama önlerden de hemen aynı fiyata bilet bulunabilir(miş)... Maç başlayana kadar gayet sakindim hatta NewYork'a gelmişken beyzbol maçına gidilmeden dönülmez mantığında ve bir görev bilincindeydima a ma maç başladıktan sonra inanılmaz heyecanlanmaya başladım bende...Çünkü hemen her spor olayında, hemen her gösteride olduğu gibi bu işide adamlar eğlence için, show için yapıyorlar... Trübünde ki istisnasız herkes insanlarla vakit geçirmeye, bira içip yemek yemeye ve eğlenmeye geliyorlar... Bir süre sonra insan kendini hiç tanımadığı insanların tezahüratlarına tempo tutarken yada onlarla geyik yapıp, ıslık çalarken falan bulabiliyor... Amaç; eğlenmek ve sarhoş olmak...



Evet hiç bir fikrim yok(tu)... Hala uzman sayılmam ama en azından 9 turluk maçın sonunda az çok bir şeyler anlamaya başladım denilebilir... Ama hala ısrarcıyım ki sahadan olmadıkça, canlı kanlı olmadıkça, tvden izlencek dert değil...






Maça giderken bütün "hevesli" arkadaşlarım şapka, forma gibi aksesuarlar falan aldı ve özellikle de orjinallerini almayı tercih ettiler ki bu bir sükse kabul ediliyor yani illa şapkanın altından o parlak orıjinalliği belli eden etiketler falan görünecek... Bir sebeptendir ki ben hiçbirşey al(a)madım... Ne taklit ne gerçek almadım bir şekilde neden bilmiyorum... Arkamda oturan bir grup üniversiteli, bir süre sonra sarhoş oldu ki zaten sarhoştular geldiklerinde de...Veee kızın biri en orjinalinden olan hemde! giderken şapkasını unuttu nerde mi? Tam da benim arka koltuğumda... uppss!! :)) Maç sonunda 30Dolarlık süper Yankees Şapkası tabii ki hala aynı koltukta durmuyordu...

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails