Sunday, October 4, 2009

Brazilian Parade

Yaklaşık bir ay önce bir Brazilian Parade (Brezilya Yürüyüşü) oldu buralarda bir yerde Brazilian Street'e denk gelen bir köşesinde NY'nin ama bir türlü fırsat bulup yazamadım ki biliyorum çok bekleyeni var bu fotoğrafların en başta da babam sanırım :) Parade'in hemen arkasından postlayamamamın sebebi ise öncelikle istediğim kadar çok ve güzel Brezilya'lı, sambacı ve de yarı çıplak, süper hot kızları göremememiş olmamdı ve sonrasında da araya bir sürü başka şey girdi, çıktı... Neyse sonbaharın güzel soğuğunda vakit sıcak Brezilya vaktidir, demek ki havaların soğuması doğru zamanmış bu post içinde....










4 comments:

Anonymous said...

Cok eglenceli olmus, keske orada olsaydim yahu.Ben oradayken kizilderili parade'i vardi gecen ay da gitmedim.

Bu arada yazim yanlisi olmus "brazilian" olacak dogrusu, gozume takildi. Bana da cok oluyor hizli yazinca ^.^

Nill Kiss said...

newyork sokaklarında salına salına gezerken annaaa burda ne oluyo diye karışmıştım bu kalabalığa, eğlenceli insanlar şu brezilyalılar,
o kadar açtım ki ordaki yemeklerden bir kap almıştım hey gidi günler:D

aysegul in ny said...

ya bu aralar cok hatalar yapmaya basladım yazarken:( ya hızlı yazmaya calısıyorum yada hem turkce hem ıngılızce nasıl yazacam karar veremıyorum bı oncekı postta koca ekimi ocak yaptım sen dusun artık:((

Nillo: valla cok eglencelı ınsanlarda bu parade bıraz fos cıktı bıde bulmussun yıcek bısey tebrıkler bazıları ınanılmz kokuyordu:)

Nill Kiss said...

evet ya pek bi atraksiyon yoktu sadece küçük bi sahnede oynuyorlar
yaa sorma ölüyodum yorgunluktan, gezmekten yemek yiyememiştim malesef o yemeklerden yedim:)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails