Thursday, October 22, 2009

LateNight with JimmyFallon

Hemen butun Amerika ve Turkiye televizyonlarinda hatta bazen de Avrupa'da ne olup bittigini bilen, butun diziler, showlar ve son olan bitenler hakkinda en azindan bir fikri olan 'ben' ki abartmiyorum genelde birseylerin siki ve surekli takipcisi olmamaya calisirim.... Izlerim, izlemesem bile bakarim, bakmasam bile hakkinda cikan yazilari okurum ve sonuc olarak o dizi, show yada neyse fikir sahibi olurum tabiii bazilarininda siki izleyicisi, elestiricisi falan filan...
Veee bayanlar baylar son gozdem karsinizda NBC ekranlarindan Jimmy Fallon....
Programinda tipik gece yarisi showlarinda ki gibi unlu konuklari agirlayan Fallon ayni zamanda SaturdayNightLive ekolunden super skeclerle birlikte bazen konuklarinida bu skeclere dahil ediyor, iste o zaman tadindan yenmiyor ve ben bu adami gercekten hergece izlemeye, gulmeye hatta ciddi ciddi ondan hoslanmaya falan basladim... .Hem zeki, hem komik hatta biraz yakisiklicana bile denilen ideal erkek tipi boylemi oluyor simdi yani.... kadin dergilerinde yazanlar dogruysa eger ben buldum beyaz atli prensimi ama bak ey cok bilmis dergiciler, adam bole olunca demek ki ayni zamanda da unlu ve de zengin oluyormus ve senin benim yanimda olamiyormus.... bizde cikolatali kek yiyip, bu dergileri okumaya devam ediyormusuz... (bu da cok sinirli verilmis bir sosyal mesaj olsun hazir cenem dusmusken)
1974 Brooklyn, NY'da dogan Fallon universite yillarinda LosAngeles ve NY'de bir cok ComedyClub'ta stand-up showlar yaptiktan sonra SaturdayNightLive ekibine katildi ve ayni zamanda oyunculuk dersleri almaya basladi. Ayni zamanda gitar calan ve beste yapan Fallon'u google da aratirsaniz karsiniza oyuncu, muzisyen ve komedyen gibi tanimlar cikacaktir ki bilmezdim kendisi bir cok filmde yer almis...
Veee 2007 yilindan beri Drew Barrymore'un sahibi oldugu produksiyon sirketinin ortagi olan Nancy Juvonen ile evli ki aralarindaki yas farki (kadin yasli ohhh soledim) sinirlerimi bozmuyor degil.... normalde valla umrumda olmaz billa da olmaz....

2 comments:

annemin yemekleri said...

Ben filimlerde görmüştümmmm

Style by T said...

Ben de bayılırım Jimmy'e(=
<3

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails