Wednesday, April 18, 2012

Bir Bahar Akşamı YVES ROCHER

"Bir bahar akşamı rastladım size" desem çok mu anlam yüklemiş olurum??


Bu defa, ilk kez tanıştığım, daha önce hakkında hiçbir fikrimin olmadığı bir markayla tanıştım ve sözüm sana sevgili cildiyle başı belada olan,
ergenlikten beri aynalara küsmüş, sonunda pes edip çözümü kireç gibi fondötenlerde, kapatıcılarda bulup parasını pulunu akıtan kader arkadaşım..

Yani benim gibi hiçbir zaman kadife bir cildin ferahlığını yaşayamayanlar, bundan sonra yazacaklarımı çok samimi ve dürüst yazıyor olacağım...Bir doğa tutkunu olan Yves Rocher, kadınlar ve doğa için 40 yılı aşkın bir süredir çalışıyor. Üretilen herşeyin içerisinde bulunan tüm bitkileri kendi sürdürülebilir ormanlarında yetiştiriyorlar. Ürünleri hayvanları üzerinde asla test etmiyor ve ürünlerin içerisinde asla hayvansal yağ kullanılmıyor.
Ayrıca alışverişinizde ürünün ambalajını almak istemezseniz
sevgili Yves Rocher ekibi sizin için kendi ormanlarına bir ağaç dikerek,
doğadan aldığını, doğaya geri veriyor....
Buraya kadar herşey şirket politikası gibi, yazılmış klasik metinlerin özeti ve hatta marka analistleri ile iletişimcilerin kafa kafaya verip yazdığı metinler gibi görünüyor değil mi. Değil efendim : ) Bunların hepsini dün gerçekleşen lansmanda Yves Rocher Türkiye Müdürü anlattı ama keşke o anlatmadan önce ben ürünleri deneseydim. Denedikten sonra bu kadar detaylı olmasa da en azından bütün markalardan farklı bir şeylerin olduğunu anlardım diye düşünüyorum:)

Favori Cilt Bakım Ürünüm : Hydra Specific (Temizleyici Köpük ve Nemlendirici)

Parfüm : Secret's d'Essences ve Vanille Noire

** Yves Rocher'ın Türkiye'nin bir çok yerinde kendi mağazası bulunuyor. Ayrıca Yves Rocher resmi sayfasından da alışveriş yapabiliyorsunuz.

** En önemli ve son konuya geldim; fiyatlar tahmin ettiğinizin o kadar altında ki bundan sonra başka marka kullanmanıza gerçekten gerek kalmayacak :)
* Markayı deneyenler olursa lütfen haber verin çok merak ediyorum herkes benim kadar aşık olabilecek mi Fransız bir adamın adamın yarattığı bu muhteşem ürünlere :)

5 comments:

Anonymous said...

ben son 9 senedir Yves Rocher kullanıyorum ve daha muhteşem ürünlerle karşılaşmadım. Her an kendisini yenileyen içeriğiyle adeta markaya aşığım! bu konu da yazmanıza çok mutlu oldum :)

emilianata said...

ben denemek istiyordum zaten, bu post vesilesiyle artık denerim inşallah. yazarım da yorumlarımı:)

Details Of Fashion said...

Ben parfümünü,yağlı ciltler için toniğini ve ayak peeling+kremini kullanıyorum hepsi çok başarılı :)bir de rujunu ;) makyaj malzemeleri dışında diğer ürünleri çok iyi özellikle parfümleri çok kalıcı.

PINKY FASHION said...

Yves Rocker'ı bende annemden biliyorum, kendisi meraklısıdır;)

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

Unknown said...

ürünlerde postta çok güzel olmuşş..

bende bloguma beklerim..
http://denizindunyasii.blogspot.com/

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails