Tuesday, March 3, 2009

aysegul strıptızde


En muhtesem NY Gentlemen Clublara henüz gidememiş olsamda en azından bir tanesine gitmeyi başardım... Yine bir parti çıkışı nasıl karar verdiğimizi bile hatırlamıyorum, çıplak kadın görmeye meraklı beş Türk genci bastık gıttık hafta ıcıydı ve cok kalabalık degıldı dans eden kızlarda pek ısteklı gorunmuyorlardı cunku ızleyen grup pek coskulu olmamakla bırlıkte sutyene, dona 1-2 dolar sıkıstırmakla yetınıyorlardı... kızların yaptkları akrobatık hareketler sanırm sutyene sıkısan paralar arttıkca degısıyor... bu arada ıceride fotograf cekmek yasaktı ama ben ki Uğur Dündar ekolüyle yetişmiş genç bir gazeteci olarak yasak görüntüler nasıl gizli kameraya alınır maharetlerimi göstermiş oldum;))
Not: fazla edepsiz goruntulerde vardı yuklemedım herseyın bı adabı var dıyerekten gıttınmı gıttık ıste gordunmu gorduk ıste...





1 comment:

Unknown said...

shit
kjkjsdfkjgkjdfjkgkjdkjf

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails