Thursday, March 26, 2009

Unutmadım...

Vallaa boşlamadım billa boşlamadım... Sadece pek bir şey yapmadım bol fotoğraf çektim yine ama yükleyecek keyfi bile bulamadım bir türlü... Bu hafta başım metroyla beladaydı.Salı günü tam iki saat yerin altında sıkışıp kaldım ve belki 6 kere transfer yaptım metrodan metroya...Downtown-Uptown arası mekik dokudum da denilebilir...Ama benim suçumdu yalnız zamanda yalnış metroya bindim...Neyse öle bir şeyler işte sürekli bir metroya yetişme ve saate bakma durumu bu hafta bir yandan da okulun devam zorunluluğu yüzünden ders kaçırma stresi falan...Üniversite de,lise de bu kadar stres yapmadım ben devamlılık yüzünden yemin ederim ya...Adamlar vizeyle tehdit edince koşmayı bile göze alıyorsun hatta başka okula transfer olamıyorsun falan resmen tehdit büyük tehdit yani...Bu şehrin böyle bir şeyi var işte geldinmi kopamıyorsun, koptunmu dönemiyorsun... Neyse pek keyfim yok sonuç olarak bu hafta,param da yok zaten...havaların bile pek keyfi yok...Kuaföre gitmek lazım,manikür yaptırmak lazım,kendine gelmek lazım...İngiliz aksanı bile keyfimi yerine getiremedi şu sıra ki Manchaster'lı İngiliz dükü Richard'dan ve aksanından bahsetmek hiç istemiyorum... bir iki gün müsaade bu cumaya çok bomba planım var bakalım başarabilirsem onunla devam edip diğer fotoğraflarla süsleyeceğim sanırım...

P.S. okulda blogumdan bahsettim acil ingilizce de yazmam lazım ama forever21 28beden jeans beden kıçıma (sanırım zenci kıçına göre yapıldığı için bu kdr küçük beden) güvenemiyorum ...ayrıca caanım dostlarımdan da güzel yorumlar geliyor ki okunduğunu anlıyorum yoksa tık yok valla...

2 comments:

burak said...

yerler senin blogunu. =))

aychulus said...

yiyenin kim olduğunu bilirsem daha lezzetli olur belki :))

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails