Thursday, March 19, 2009

Sunny Day









Dün kü hava anlatılmaz yaşanırdı sanırım sadece...Geldiğimden beri ilk defa kabanımı çıkarıp sokaklarda yürüdüm...İnanılmazdı ve Greenvillage,Soho ve Tribecca civarına doğru yola çıktık üç kız...(Kore ve İspanyol menşeyli olurlar kendileri) Ki bu "neighbourhood"lar yani mahallemi desem manhattan adasının bölgeleri diyelim Kadiköy,Nişantaşı misali ama ne semt diyebilirz ne de belediye:) Neyse... Ki bu bölgeler dünyanın en büyük markalarının konumlandığı (DKNY,MarcJacobs,Versace,LV,Armani) artislerin, sanatçıların,aktörlerin ikamet ettiği bir bölge...Şansınız varsa bir kaçını görebilirsiniz ki vakti zamanında gördüm sanırım ben bi iki afilli artis... Ki bu bölge NY'da sokaklarda müzisyenlerin olmadığı nadir bölgelerden bir tanesi sanırım... Gezdik,gezdik ve günü bir Marc Jacobs ruj kalem ve gri ve mavi olmak üzere iki ojeyle bitirdim...Demeyin ki onlar nası renk çok popüler burda öle cart curtta değil ustruplu renkler yani çok klas demedi demeyin yazın herkesin ellerinde görürsenir oralarda da bilin ki ben artık sürmüyorum :)) Neyse... Marc Jacobs ki bölgede farklı yerlerde küçük küçük,farklı konseptlerde 4-5 tane mağazasını bulabilirsiniz...ürünlerin fiyatları ise 30dolardan başlar Bin Dolara kadar çıkar...Bknz: Sex And City, Carrie'nin favori mağazasıdır... Ama biz ancak 1.5 dolarlık ruj kalemlerden alabildik ki daha fazla almayı düşünüyorum lakin muhteşem bir hediye olacaktır bizim kızlar için...anahtarlık ve magnetten iyidir en azından...
Merak Edenler için kalem rujun fotoğraflarını çektim ve bir tanesini de Moda Cadısı'nın blogundan çaldım ki ben alırken onda da olduğunu bilmiyordum ama fotoğraf süper olmuş ve bir kez daha anladım ki bu cadıyı bundan seviyorum... Şiddetle tavsiye ederim kendisinin blogunu...Benim sayfamdan da bulunabilir takip listemdedir... Birbirinin taklidi bir sürü moda blogu adı altında bugün ne giydim bloglarından çok daha naif ve kalitelidir önerilir....
P.S: valla arkadaşım değil samimi öneri blogu








No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails