Thursday, March 12, 2009

crazy day

bazen bazı şeyleri anlatmak için türkçe yerine ingilizce konuşasım geliyor...artislikten değil bazı durumlarda bazı kelimeler ingilizce'de daha yavan ve basit olduğu için türkçe konuşurken daha çok açıklama yapmak gereği duyuyor insan sanırım...bugün aynen öle bir gün yaşadım ve bütün gün etrafa türkçe küfürler savurup what a crazy day!! die başlayan cümlelerle insanlara günümün nası geçtiğini özetleyiverdim...bir iki gündür pek bir atraksiyon yok evden okula okuldan eve şeklinde geçiriyorum günlerimi...bir de yeni aldığım iki elbisenin faturalarını kaybettim değiştiremiyorum bugün birini giydim fena olmadı aslında ama diğeri için bir kaç kilo daha vermem lazım...ama dünnnn skinny jeans aldım...hemde paçaları fermuarlısından nerdeyse 5 senedir kendime kot almıyordum ama gün bugünmüş deyip 15 doları basıp süper bir kot sahibi oldum altına da topukluları çekince valla da güzel oldu billa da güzel oldu... sonra dün gece yine bir bardaydık yine bir sürü international öğrenci yarısı ispanyol, kalan yarısı italyan ve koreli olmak üzere bir sürü taş gibi adam vardı mekanda... bende de skinny jeans:)) ama ellrim bomboş yüreğimde bir sızı şarkısıyla eve dönerken öksürmeye başlamıştım bile ki tevekkeli başımın ağrıması hatta "Hot İtalian" çocuğa telefonumu vermeyi unutmam bile açıklanmış oldu çünkü sabah gözümü açamadım...nerdeyse nefes alamıyorum bugün ve öksürüyorum...okul ekildi,okuldan alinması gereken çocuğa gecikildi,annesinden fırça yenildi,tekrar akşam okula gidildi eve gelindi ev arkadaşlarıyla ki mesela "rommie"daha sempatik muhabbet edildi ve yatıldı... böyle anlatınca "crazy day" gibi gelmiyor ama nerdeyse nefessiz bir burunla kızın okula koşarken sonra da annesiyle telefonda mesajlaşarak tartışırken çok da eğlenceli bir gün geçirmediğimin çoktan farkındaydım...ve gerçekten telefonum o civarda çekmiyor ve gerçekten 15dk'dan fazla metro bekledim ama neye yarar konu kapandı ve ders alındı sorumluluk herşeyin önünde ve işte bu yüzden özür dilerken ingilizce konuşmak daha yüzeysel ve daha kolay siz-biz, alt-üst hitap farkı olmadan ve sorrylerle iş bitiyor ama gel gör ki için türkçe işte...
jean fotolarımı yuklesem mi bilemedim hehe görmemişin küçük kıçı olmuş hesabı:))

1 comment:

Anonymous said...

"ekmek aslanın ağzında" demişler ya,
ağzına sçim işte o aslanın ben...

blog'un da hayırlı olsun kuzen :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails