Thursday, March 5, 2009

IchiUmi Japanese Sushi








Yediğin içtiğin senin olsun, gezdiğini anlat derler ya bu NewYork'ta pek mümkün birşey değil çünkü burada herşey yeni restorantlar, happy hourlar, ucuz barlar yada cafeler keşfetmeye bağlı olarak gelişiyor...Onun için yeme-içme tavsiyeleri ve adreslerine dün gittiğim yerden başlayabilirim...

Yeni bir Sushi Restaurant denedim... bu sefer İtalyan bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittik oraya yani birlikte gittik en az 30 kere NY'nin en iyi sushilerinin bu restorantta olduğunu söledikten sonra açık büfeden sıcak, soğuk, etli, etsiz ne varsa tabağa doldurmaya başladık...ilk başlarda korkarak aldığım sushilerin yerini soğuk çiğ balıklar almaya başlayınca masaya dönmeye karar verdim aslında ama çoğu gerçekten inanılmaz lezzetlerdi.

İkinci tur açık büfe macerası daha kısa sürdü ve üçüncü tur tatlılar içindi -ki yeşil çay dondurması soğuk yeşil çaydan halliceydi... yediğim şeylerin çoğunun adını unuttum ama açgözlülük yapıp o kadar çok yemişim ki bugün sadece çorba içebildim... bende sadece bizi bilirdim açık büfe görünce deliren millet diye meğer niye İtalyanlarla iyi anlaşıyormuşuz bir kez daha gözlerimle görmüş oldum... adam tabağını doldurup doldurup boşaltmakla kalmayıp NY'nin en büyük kuralı olan sıraya girme seramonisini de sallamadı sadece yemeklere odaklanıp bütün gece midesini tutup uyuklamaya çalıştı :))

Fiyatmı? çok ucuz çok ucuz dünyanın sushisini yicez ve sadece 25dolar ödücez diyen Filipoya bile adam başı, tip dahil 40 dolar ödemek koydu ki bana evlat acısı geldi yemin ederim.. ama ne yalan sölim çok eğlendim birbirinden garip böcekimsi yemeklerin önünde tur attım ve gerçekten NY'nin en iyi Asian Restorantlarından birinde sushi yedim...

Adres mi?: 32nd Street NY olarak geçiyor ama Empire State Binası ile Korean Way arasında kalan köşede kırmızı panjurlu dükkan olarak çoook Türkçe tarif edebilirim...

Not: ingilizcemi Türkçe'mi yazıyo belli değil demeyin iste konusulduğu gibi... hoşgörün gitsin önemli olan anıları paylaşmak...

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails