Sunday, May 24, 2009

Cengiz Ateş...

Bomboş geçti bu hafta...Hafta sonu çok alıştım ayaklarım şişti valla yalan değil daha fazla yoruldum demiyorum annem üzülcek ama kazandım valla yalan sonra Cengiz'i dinlemeye gittim 3 kadeh rakı içtim aylardır içmiyordum iyi geldi... Gerçekten iyi geldi kafam güzel bile olmadı sarhoş olur gibi oldum ama olmadım çünkü Cengiz'i dinlemeye gittim iyi geldi hemde çok iyi geldi... hele bu ara çok iyi geldi dinlemedim bile belki ilk defa gerçekten ama iyi geldi işte neyse taaaa Şubatta çektiğim videpsunu koyuyorum bi kere dinleyin be size de iyi gelcek... Kızcak bana şimdi çünkü en iyi hali değil ama boşverin en iyi halini de duyarsınız bir gün nasılsa...
P.S: benim video çekimim kötü sanırım bide Amerika şartlarında Turkish mekanlarda bu kadar iş çıkartıyor adam...
P.S: Bu da bir zmanlar Bursa'da kendi mekanında kendi orkestrasında çaldığı zamanlar da... http://www.youtube.com/watch?v=26Kt7ds88Qk

2 comments:

Unknown said...

Bi gitmek nasip olmadi bu arkadasimizin guzel sesini dinlemek icin..

aysegul in ny said...

funny kutucugunu ısaretleyen kımseye neresı funny desem acaba ayıp mı olur kı degıl bana ayıp kardesım neresı funny bunun aaa yorum yapın en azından dimi :((

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails