Thursday, May 7, 2009

İkinci Kitap Vakası...



"Sedef Kabaş" dinlemeye,okumaya ve izlemeye doyamadığım bir kaç gazeteciden,akademisyenden ve herşeyden önemlisi bir kaç kadından birisidir... İnsanlar onu önce Olay TV'de ki "portreler" programıyla tanıdı ardından aynı adlı programla NTV'de program yapmaya başladı ki ben onun yüzünü CNN International'da gördüğümden beri unutmadım...Gazetecilikten çok işin teknik ve mutfak kısmında olan,haberden çok sunumunda olan,eğitimi ve kariyeri dudak uçuklatan ve bir o kadarda sinir bozan sakin ve naif yapısı ben gibileri çileden çıkarır sanırım... Ve böyle kadınlarla çalışmak mı yoksa oturup rakı içmek mi beni daha çok cezbeder karar veremem ama Kabaş ile çalışmak pek bir hoş olurdu heralde...
Sözün kısası sipariş üzerine elime ulaşan Elif Şafak ve Oray Eğin kitaplarından sonra Sedef Kabaş'ın da yeni kitabının çıktığını gördüm ki dayanamadım kitapla ilgili herşeyi okudum.... Derdim odur ki acaba birileri ben gelmeden bu kitabı bana alır mı yada buraya gelen eş,dost,akrabayla yollarmı?
Ne çok dilek oldu hıdrellez üstü belli mi olur, o da olur belki :)))

Kitap Hakkında Bilgi İçin: http://www.dk.com.tr/kitap.asp?id=1194

Kabaş'ın kişisel iletişim ve danışmanlık sitesi : http://www.sedefkabas.com/tr/sedef-kabas/

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails