Monday, May 18, 2009

Ölüme Hazır Olmak mı??



Bugün restoranttaki deneme sürüşlerim(!) sona erdi artık resmi olarak garsonunuz hizmetinizdedir ve ben şu anda tabanlarımın zonkladığını ve belimin içerden inlediğini hissediyorum ama kendi kazandığım parayla bir kadeh şarap içtim ya ve hala cebimde ohooo para vardı ya ahada NYC sen mi ben mi dedirtti bana :)) Eve geldim bir güzel keyifle ve gördüğüm ilk haber ile yaklaşık 15 dk ekrana öylece bakakalmışım...Türkan Saylan..."Bana düşen bütün görevleri yerine getirdim, ölüme de hazırım" nasıl bir ruh halidir,nasıl bir hayatı sindirmektir ve bakmaktır...
O kadar çok söylenecek şey var ki ve o kadar çok konuşulacak şey var ki bu gidişin arkasından...Bütün görevleri yerine getirip, bir gün, aynı alnı açık, aynı gönlü geniş insanlarla, aynı masada bu dünyayı terk etmeye hazır olmak dileği en büyük dileğim olacaktır bugün için herhalde...

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails