Thursday, May 7, 2009

Mülkiye, Ece Temelkuran`ı seçti...

"Mülkiyeliler, Ece Temelkuran'ı yılın gazetecisi seçti.
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Genç Mülkiyeliler Topluluğu fakültede yapılan anketle 2008 yılının en iyi gazetecisi seçilen Temelkuran'a ödülünü 5 Mayıs saat 14:00'de SBF Aziz Köklü Salonu'nda öğrencilerin ve öğretim üyelerinin katılacağı bir törenle verecek."


Geçen haftasonu Boston'daydım ve niyetim gecikmeli de olsa orayı yazmaktı ama bu haberi görünce burnumun direği sizladı ve başlarım Bostona... Bilen bilir,bilmeyen hiç anlamaz,pek bir farklıdır bu kadın bana,pek bir özeldir,pek bir başkadır ve ben son 4 senedir belki de ilk defa Mülkiye'de onu kaçırdım...Sanırım ödülünü almaya ve bir iki kelam etmeye gidemedi ki kendisi son olaylardan ötürü yaklaşık bir haftadır Mardin'de bulunuyor ama gitme ihtimalinin olması bile hatta eninde sonunda gideceği durumu bile ve hatta ve hatta sene başında Ankara ayazında çoktan bir iki kere okulumu ziyaret etmiş olma ihtimalini bilmek bile çok canımı sıktı...Neyse öle bir şeyler işte iidir Ece,okunasıdır,anlamak lazımdır,görmek lazımdır ve de rakı içilesilenlerdendir ki bu büyük dilektir...



No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails