Tuesday, August 11, 2009

Dam Sefası....

O kadar çok şey birikti ki yazacak, hele fotoğraflar sığmıyor sığmıyor taşıyor heryerlerden ama bir türlü elim gitmiyor yazamıyorum.. Nedendir, yoktur bir nedeni... Birincisi yeni bir eve taşındım ki okunuşuyla rezidıns deniyor burada:) geçici bir taşınma oldu ama bu zaman benim zaman diyerek, muhteşem terasın tadını çıkarmam gerekiyor deyip kendimi sürekli küçük partilere ve akşam yemeklerine ev sahipliği yapar buldum... E bide gün boyu Manhattan manzarasına karşı güneşlenmekte ufak! teras şımarıklığıma şımarıklık katmaya devam ediyor... Neymiş varmış benim de kendime göre nedenlerim demek ki...








3 comments:

ZET Fashion said...

Wowowowwww ben de katılabilir miyim! :) Çok kıskandım!

aysegul in ny said...

bı daha ki gelişine artık Z'cim buralara da tekrar hosgeldın özlettin kendini:)

be said...

1 sene sonra bende katılmayı cooookkkk ısterım = )))hatta su okul bıtsın seni soru yagmuruna tutucam snaırım = ))))

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails