Monday, August 31, 2009

Sezen, Sezen ve Nuran Yıldız...



Sevgili hocam Nuran Yıldız Habertürk'te ki son yazısında demiş ki:

"ESKİ sevgiliyle iki yabancı olunabileceğine inanmam, sevgi yaşandığı an gerçekse. Aralarında bir kılın bile ezileceği kadar yakın olmuş iki ten uzak olsa da yabancı olamaz. Yaşanmamış gibi davranmak başka, yabancılık başka.
Sezen Aksu son albümüne öyle bir şarkı gizlemiş ki yüreğine çarpıyor insanın. Kaçırdıysanız kayıptasınız. Ülkemin en tatlı DJ'i Hakan Gündüz(Radyo D) dinletti ilk kez. Ben atlamıştım.
Öyle bir şarkı ki dinlerken kafa çekebilirsiniz. Dans edebilirsiniz. Ağlayabilirsiniz. Darmadağın olabilirsiniz. Anılara gömülüp boğulabilirsiniz. Küfredebilirsiniz, şükredebilirsiniz. Şu sözlerdeki derin sitemle inleyebilirsiniz:
"Pardon bakar mısınız, tanışmış mıydık? / Sevmiş miydim ben sizi hiç, sevişmiş miydik? / Pardon daha önce konuşmuş muyduk? /Yürüyüp çıkmazlarda yorulmuş muyduk? / Yüzünüz ne kadar da aşina / Avcumun içine alıp öpmüş olabilirim / Gözünüz öyle uzak bakmasa / Sizi tanıdığıma yemin ederim / Pardon bakar mısınız, adınız neydi sizin? / Baş harfini göğsüme yazmış olabilirim."


"Pardon"u post edemedim ve "Gidemem" ile idare ettim bu sefer ve eğer atladıysanız atlamayın bulun bir yerden ki bende atlamışım iyiki de atlamışım yoksa rakı bulmak lazımdı bir de buralarda...çekilcek dert değil gider ayak sezen, rakı falan...

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails