Thursday, August 13, 2009

Dost Başa Düşman Ayağa

NO High Heels NO Entrance





Greenhouse is the first eco-friendly nightlife destination. Delirmiş bir yer çevre dostu ilk bar falan yalan içeriyi göremedim aama girip çıkan saçma kostümlü tiplerle, Gossip Girl'den fırlamış "uptown" insanlarını görünce içerde neler döndüğünü tahmin ettim...






Mekan önemli değil elbet bir gün gidilecek ve fotoğraflar koyulacak ancaaaakk içeri girilememe sebebi çok trajikomik... Şudur ki komik ve trajik olan şey sorun sadece benimle ilgilidir... Ve o sorunda şudur ki ayağımda topuklu olmaması... Hele de kapıda haftaiçinde gidilecek bir bara oranla baya uzun bir kuyruk olmasına rağmen (NY'da kapısında kuyruk olan club-bar-restaurant,vs.. o mekanı değerlendirir ve de bu oranın iyi bir yer olduğu anlamına gelir) bizim içerden tanıdıklar falan numaramız vardı ve beklemeden giriverecektik amaaaaaa kulağındaki kulaklığın NASA ile bağlantılı olduğunu düşünen bilir ve karar verir kişi üzerimde ki dekolteli muhteşem elbiseme aldırmadan ayağımda ki ayakkabılarımı beğenmedi....

Hani başından aşağı birşeyler dökülür falan durumu vardır ya işte o anda bütün ayakkabı dolabım üstüme devrilmiş gibi hissettim... Ulan daha en son cebimdeki son parayı yine ben vermedim mi o ayakkabılara, ulan seni ayakkabılarımın topuğuyla döverim, ulan bu beğenmediğin ayakkabı antika... daha o kadar çok şey demek istedim ki "Mr. Çok Önemli" ye anlamadım bile kapı dışında hala kendi kendime konuştuğumu...
Neyse sonuç olarak en kötü şey başta annem ve arkadaşlarım kesin gülme krizi geçircekler amaaa umarm daha sonra da mantıklı bir şekilde neden heryerde topuklu ayakkabı giydiğimi yada en azından çantamda taşıdığımı anlayacaklar...
Züğürt Tesellisi işte... bir torba saçmalık falan falan ama neymiş bir iki çift daha ayakkabı alınasıymış bu travmanın üstüne...
Süper yüksek topuklu ve eğlenceli haftasonları olsun herkeslere o zaman.... Benden bu kadar çalışma zamanı bu hafta....

1 comment:

be said...

topukusuz ayakkabı giydigi icin iceri alınmamak bence artık sınırı asmıslar= )))bir dahaki gidisine ne topuklusunu giyki gozleri topguga doysun = P

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails