Sunday, September 20, 2009

Blogger da mi?

Bir kac gundur Turkiye`den arkadaslarimin bloglara girmekte sorunlar yasadigini biliyordum ama bu kadarini beklemiyordum....
Ama sanirim dogru ve Myspace ile birlikte blogspotta yasaklanan siteler arasina girmis durumda... Madem acilmiyor neden hala yaziyorum cunku kendimi tutamiyorum en azindan yurtdisinda yasayan birileri okur belki yada bir yolu bulunur siteye girmek icin... bu yuzden yeni post icin bekleyip beklememekte kararsizim... Tipki insanlarin haber alma yani iletisim ozgurluklerinin ellerinden alindigi bir ulkeye donup donmeme konusunda ki kararsizligim gibi artik blogger olma konusunda da kararsisizim....
Bunun fasisizmden ne farki var ki ama yorumlar ole ki nasilsa bir yolu bulunup girilecek yine bu sitelere yada zaten gereksiz olan butun siteler kapatilsin falan falan gun gectikce ya benim sinirlerim cok gerilmeye basladi bu ulkenin insanlarina karsi yada bu ulkenin insanlari icin hersey su gecirmez hale geldi ki dunya umurlarinda degil.... sirtlari pek karinlari tok diyecegim o da degil ki altlarini bile islatamaz halde bazilari bu da acliktan mi, tembellikten mi siz karar verin artik....

4 comments:

gizemel said...

bildiğim kadarıyla yasaklanmadı,sadece trde bir problem var,hatta blogger sayfasında açıklama da varmmış trdeki problemin farkındayız diye,sanırım hesionkada okumuştum

aychulus said...

umarım ole olmustur cunku bana lınkler ve maıller gonderdı bı suru kısı kapandıgına daır yapılan acıklamalarla ılgılı umarım gercekten umarım dogru degıldır :(

Fashion By He said...

great blog

come check out the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

fashionbyhe.blogspot.com

aychulus said...

heey thanks ım in following...

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails