Monday, September 14, 2009

NYFW in the 5th Day -- Part 2







Sagda ki fotograftaki kizin omuzlarinda ki tuyleri cekmekti aslinda amacim ama hem havanin kararmasi hemde kizin bi yerinde sabit durmamasi beni benden aldi ve ortaya bole los bir fotograf cikti ama kiyafetin tamamini cok begendim,,, apayri bi guzel gelmisti fotografi cekmeye calisirken ki omuz detaylari da apayri guzeldi, Yakindan gormek lazimmis demek ki umarim anlasiliyordur az da olsa:(


Kim oldugunu sormayin ben dahil kimsenin fikri yoktu ki ya kafasi guzeldi yada cakma unlulerden biriydi cunku daha sonra karsi caddenin kosesinde gordum ki seyyar sosisli sandvic arabasinin sandalyesinde kafasinda sacma bi sapka ve uzayli gozluguyle telefonla konusuyordu... iste ne oldum degil ne olacagim demeli dedirten insanlarda cikiyor bazen insanin karsisina....

Hemen hergun cadirin onune konuslanan cesitli protestocu ekiplerden 5.gunun takimi Bush ve yandaslarina karsi olarak yerlerini almislardi... Ancak Garip olan t-shirtlerin uzerlerinde yazili olan bu siyasetcileri tutuklatmaya hatta oldurmeye varan destek toplama amaclariydi ki t-shirtlerin uzerlerinde Rumsfeld`i tutuklayin yada savasanlari oldurun gibi mesajlar yaziliydi...

Kadrolu deli kizimizin yerini bugun bu ''fashion delisi'' almisti ki ben bu deli amcayi daha cok sevdim valla :)
P.S: Bugun Chicago`ya gidiyorum ve pazar aksamina kadar haftasonunu orada gecirecegim...Kalan moda haftasindan fotograflari orada postlamak icin blog arsive atip yanima mini notebookumu aldim ama normal laptopumun 4te 1`i bile etmeyen bu alet bir postta bile beni delirtmeye yetti cunku ne fotograflarin buyukluklerini gorebiliyorum ne de mouse u istedigim gibi kullanabiliyorum.... demek ki neymis bu mini teknolojik aletler sadece onla bunla lak lak icin kullanilirmis bole ince islere gelmezmis ve de neymis Chicago fotograflari son kalan bi moda haftasi postundan sonra donuste ferah ferah genis ekran postlanacakmis....

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails