Tuesday, December 13, 2011

Building Bloggers&Designers Mutlu Son


Bu yıl BUILDING blogger ve tasarımcıları 2. kere buluşturuyor... Demiştim burada .... Ve buluştuk ve mutlu sona ulaştık... İlk defa bu kadar çok blog yazarıyla ve tasarımcıyla aynı projenin içerisinde yer aldım ve çoook keyif aldım. Emeği geçen herkese en baştan teşekkür ederim.

Sevgili Melis Ekin, daha önce çizdiğimiz, konuştuğumuz ve heyecanlandığımız üzere muhteşem bir çanta, yüzük ve yaka tasarladı benim için:) Clutch bu yılın süper trendi leoparla süslü, deri bir canavar, yüzüğüm ise bir o kadar seksi kırmızı bir gül olarak geldi parmaklarıma yerleşti geriye sadece poz vermek kaldı yakam da vardı ama fotoğraflarda çok net çıkmamış belki üzerinde biraz oynarız başka postta ayrıca yayınlarız şimdilik yüzük ve çantamla gecelere doğru yola çıkabilirim..

Melis'e bu güzel çanta ve yaka için
tekrar teşekkür ederim ve yaptığı el emeği göz nuru ürünleri görmek için Melis Ekin'in sitesine bir ara uğrayın derim...

Fotoğraflar: İdris Ekinci


Tasarım: Melis Ekin

Sponsorumuz Flo'ya teşekkürler

2 comments:

Trendsum said...

Çanta çok şıkmış.. Yüzük de net değil yüzük ve yakanın fotoları beklemedeyim :) http://trendsum.blogspot.com/

tugbade said...

bu çantadan bende istiyorum lütfen

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails