Friday, December 2, 2011

Yılbaşı Taşları...Bir Nevi Wishlist

Don't ever wear artistic jewelry; it wrecks a woman's reputation.
~Colette, Gigi, 1944


Miu Miu

Hangi kadın sevmez taşları, hangi kadın sevmez kendini süslemeyi, hangi kadın ne kadar takarsa taksın hep az olduğunu, ne kadar takarsa taksın hep o taşın küçük olduğunu düşünmez....

Miu Miu
Yeni yıl demek taş demek, parıltı demek, ışıltı demek, zengin görünmek fazla fazla takmak demek madem o zaman benim bu yeni yıldan istediğim taşlar bunlardır...


Ve aklımdan bile geçirmem tek bir taşın tek başına göz kırptığı takma kirpikli göz yaşı pırıltısını... Bu yüzdendir belki de taşlı aksesuarlara olan aşkımı hep kalbimin derinliklerine gömerim hatta görmezden gelir derin psikolojik açıklamalar yapılmasını sağlarım...

Miu Miu

Benim taşlarla, yüzüklerle, küpelerle, kolyelerle ve bileziklerle girdiğim psikolojik açılımların sonu ise hep karakter analiziyle sonuçlanır, hep o kişiye olan sevgime karar verir...

Yüzük yüzük yüzük her yer yüzük olsun zira benim karizmatik Freud sesim hep der ki parmaklar kişinin karakteridir, sonra kolye takan kadın yorar, küpeci kadın sıradandır, başarılı ve bankacıdır:) bilezikler bilezikler severim sayarım sadece Hintli kadınlarda severim çok zorlarsa New York street style olsun Rock Chic olsun canımı yesin :)

Cem Lokmanhekim


Sonuç; ben bu yıl bunları takmak istiyorum sonuç aksesuarı doğru takın efendim, abartmayın, karıştırmayın hele de yeni yıl gecesi çam ağacına dönmeyelim, dönenleri uyaralım...

Bir nevi wish list olsun bir nevi sindire sindire dilemek olsun benimki de bu yıl...

3 comments:

lulu's life said...

hmmm ne kadar guzeller! Cem Lokmanhekim cidden cok duru cok sik seyler tasarliyor.. Tam bana gore !! Bu aralar bende wishlist hazirliyorum ama gezenti oldugum icin daha cok sehir kasaba gormeyi diliyorummm :))

aysegul in ny said...

sehir, kasaba listesi ayrıca gelecek umarım dilediğin heryere gidebilirsin gezmek dünyanın en güzel şeyi galiba:)

MadamB Fashion said...

Yeniyıl isteğimi buldum sanırım miu miu kolye :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails