Wednesday, December 14, 2011

Yılbaşı Fişekleri...Bir Nevi Wishlist...

Underwear is beautiful. I mean, and it`s not always for the men, it`s for yourself. - Veronica Webb

Yılbaşı gecesi için elbise alternatifleri neler olabilirmiş dedim ve seçtiğim en güzel elbiseleri paylaşıp hepsini bir bir wishlist'ime ekledim, sonra çantalar sundum size ellerimle tek tek seçtim ve tabii ki onları da listeme ekledim, kendileri aksesuarlarımın hemen arkasındaki yerlerini aldılar bile... Daha bitmedi ama, hem yılbaşı gecesi hazırlıklarına, hem de listenin tamamlanmasına daha çooook var ve sıra geldi en önemli parçalardan birine tabii ki iç çamaşırı...



Yılbaşı gecesi giyilen iç çamaşırının uğuru, cinsi, çeşidi, özelliği, geleneği hepsi bir yana önemli olan yeni olması... yeni olsun yeni başlangıçlar getirsin bi de o gece olur da bir kaza kurşunu denk gelirse en azından gece ışıl ışıl kapansın.... üzülerek söylüyorum ki çoğumuz zaten bedenimize, basenimize, göğsümüze göre iç çamaşırı seçmeyi haaallaaaaa bilmiyorken bari o gece için paralar döküp aldığımız elbiselere uygun bir iç çamaşırı seçelim de yeni yıla iyi bir başlangıç için büyük bir adım atalım....



O yüzden efendim illa kırmızı olsun, illa dantelli, taşlı olsun diye uğraşmadan, elbisenizin modeline ve tabii ki vücudunuzun yapısına göre, gerekirse korseli, gerekmezse toplayıcılı, kaldırıcılı, hoplatıcı, zıplatıcı birşeylerle modanın asıl hokus pokusundan faydalanmak için yılbaşı gecesinden daha uygun bir zaman olamaz herhalde...
Aklımızı, fikrimizi verdik, bakın bunları giyin, giydirin dedik ama bu fotoğrafları da boşa koymadık daha önceki postlarda da olduğu gibi tabii ki bu iç çamaşırları benim caaanım wishlist'imin nadide parçaları olarak yerlerini aldılar bile... Bakalım Noel Baba bu yıl çantasından kaç parça sexy kutu çıkaracak benim için :)
Bir nevi wish list olsun bir nevi sindire sindire dilemek olsun benimki de bu yıl...

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails