Tuesday, December 20, 2011

Yılbaşı Sırmaları...Bir Nevi Wishlist...

The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries or the way she combs her hair... Audrey Hepburn Elbise, aksesuar, çanta ve iç çamaşırı... Temel hazırlıklar ve dilekler tamamlandı sıra geldi saçlara. Saçlardan sonra makyaj ve tabii ki ayakkabı gelecek. Yeni yıl hazırlıkları bitecek mi?? tabii ki bitmeyecek sonrasında dileklerim devam edecek, hem o gece herşey dörtdörtlük olacak hem de bütün yıl hepsi sırayla bana gelecek :) Kuaför kapısını yılda 4 yada 5 kere kesimden kesime, en kötü evde sular kesilirse saç yıkatmak için çalan ve genel olarak kuaförlerin en sevmediği saçına para harcamayan kadın tipi olan bendeniz için yılbaşı gecesinde de saçını başını yapmak çok zor olmayacak... Saçlarımda hiç boya yok ve doğal düz o nedenle fön derdim yok bazen evde dağınık maşa yaparım o da üşenmezsem ama dalgalı olsaydı doğal ve yataktan kalkmış saçlarımla bir ömür geçirirdim sanırım... Yılbaşı gecesi için de yine doğal saçlar yapalım yaptıralım nooluurr.... Yüzüne, burnuna, kulağına güvenen tepeden sıkıca bir topuz yapsın yada aşağıdan güzel gevşek bir topuz yeterli... Yanlardan sallanan süper şık küpeler zaten bütün geceyi kurtaracaktır.
Yada ıslak bir topuz yapın ve yukardaki gibi muhteşem Miu Miu taçlarınız olmasa da renkli ve taşlı aksesuarlarla saçınıza renk ve model katın ama yeter ki garip maşalarla yapılmış, garip lülelerin kurbanı olmayın, yeter ki sünnet annesi kıvamnda zıplayan saçlarınızla süzülmeyin...



Evde dağınık topuz nasıl yapılır buyrun çok kolay ve pratik :) Ve alternatifler, krepeler, yeni yıl gecesi olduğu için kabartmaları biraz abartmakta sorun yok ama sadece yeni yıl için sonrasında doğal, doğal lütfen doğal haa bi de saçlarınızın kırıklarını arada temizletmeyi unutmayın uzun saçlı olmak demek saçlarınızın süpürge gibi olması demek değildir efendim... Bakım ve temizlik şart

Saç bakım sırlarımı da sonralarda vereceğim ki saç uzatmayı hızlandırıcı formüllerim yıllardır kasalarda saklanıyor benden söylemesi :)
Bir nevi wish list olsun bir nevi sindire sindire dilemek olsun benimki de bu yıl...

3 comments:

lulu's life said...

al benden de o kadar ! ben yilda 2 kez gidiyorum ! iki sezon sac kesimi o kadar.. Cok cok nadir ama son 1 yildir atkuyrugu modasina uymak icin bazen gidip toplatiyorum.. Tum kuafor hayatim budur.. Ben gibi birinin daha varoldugunu bilmek harika ! Lakin kizlar bana sac boyatmayan bir uzayli muamelesi yapiyor ama ufaktan da kiskaniyorlar o ayri :)))

MadamB Fashion said...

Yılbaşı için topuz tercih edermiyim bilmiyorum ancak balo falan olursa
madambfashion.blogspot.com

aysegul in ny said...

lulu's life: aynen aynen kıskanıyorlar bosver paramız cebimize kalıyor:))

MadamB Fashion: dagınık topuz bence dogal ve bakımlı gosteren birsey tabii ki dugun topuzu yaptırmasın kimse hatta kullanımdan kalksın o topuz çeşidi:))

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails