Wednesday, December 7, 2011

Yılbaşı Çantaları...Bir Nevi Wishlist...

A check or credit card, a Gucci bag strap, anything of value will do. Give as you live. - Jesse Jackson

Yılbaşı gecesine yetişmese bile önümüzdeki birkaç yeni yıl içerisinde benim olabileceğini dilediğim elbiseleri seçtim, yüzüğümü, kolyemi, küpemi taktım sıra çantaya geldi... ki bu çantadır vezir de eder, rezil de eder...
Charlotte Olympia Pandora Box Clutch


Çantayı seçmekle bitmiyor iş elbette, elbisene, çantana, saçına ve makyajına uydurduğun iyi bir çantanın, o gece yanında olmasını istediğin herşeyi özenle ve de memnuniyetle bünyesine kabul etmesi lazımdır... Çanta almak demek markayı satın almak demektir aslında ve ciddi ciddi bir gecenin nasıl geçeceğini belirleyecek temek unsurlardan biridir, hayati önem taşır...

Miu Miu
Soru: Hangi aksesuarımıza bu kadar çok dokunuruz. Çantalar kadınların canyoldaşıdır, kavga ederiz, ararız bulamayız, tepe taklak eder biraz sarsar sonra bir daha severiz, sonra ona sarılırız, açılan eteğımızı kapatır, elimizi kolumuzu saklarız bütün gece arkadaşlık ederiz karşılıklı... işte bundandır çanta candır, ciğerdir unutulan değerli bir arkadaştır...
Valentino Spring 2012


Miu Miu takıntısı resmi olarak başlamıştır hayırlı olsun...

Yılbaşı gecesi için alternatif olsun bu çantalar, olmadı hep beraber el ele tutuşalım ve bu çantalar bizim olsun diye dua edelim yeter ki doğru çantayla doğru yerlerde olalım:)
Ve Chanel...

Bir nevi wish list olsun bir nevi sindire sindire dilemek olsun benimki de bu yıl...

6 comments:

lulu's life said...

Sanirim Charlotte Olympia Pandora Box Clutch benim favorim !! ya da hepsi mi :)))

Daha once mimlendigim bir zincir post icim hazirladigim son postumda bende seni mimledim.. Bi goz atarsin ;)

lokturk.blogspot.com

aysegul in ny said...

aaaaa yeni gördüm cok pardon yaa bayıldım bu mim'e en kısa zamanda hazırlıyorum söz :))

lulu's life said...

:)) eminim sahane neseli ve gorsel bir post hazirlarsin.. Merakla bekliyorum :))) xxx

Trendsum said...

Miu miu benim olmalı :/

http://trendsum.blogspot.com/

tuuubalicious said...

cantalar gercekten süper
ilk miu miu ve chanel in cantasina bayildim

almanyadan slm

GoNcha GoNcha said...

merhaba yeni kesfettim blogunu. Lulucum sayesinde;) hemen takibe aldim seni.
benim bu sezon favorim Miu Miu`lar. minik renkli Cupcakeler gibi gormeye basladim onlari;)

have a Cupcake sweet Monday!
http://gonchagoncha.blogspot.com/

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails